14 April 2007

Conclusion Of Season 3 Episod 2

Hmm….

Hari ini adalah hari last paper. Untuk tahun Season 3 Episod 2 (S03E02).

Semesta ini memang memenatkan...Banyak projek/assigment yang nak kena buat.Nie pn ada lagi assigment yang nak kena buat sebelum pulang ke tanah air yang tercinta..hahaha...Sudah lama tak balik ke Newcastle...Bagaikan setahun tidak balik ke Newcastle...Hehe..

Semesta ini macam-macam kerenah/kes/perangai dan macam-macam lagi lah yg buat aku geli hati,sakit hati,panas hati dan segala-gala hati lah...hahaha

Ada yang tak puas hati sesama member...sesama member serumah pn ada jgk...itu perkara biasa yang terjadi laa. Tp yg tak bestnya bila member serumah mengutuk member serumah sendiri...mmg kutuk kau-kau lah..tp baik jek bila berkawan...aih,itu lah kawan..

Sekarang short semester aku sudah berpindah kerumah baru dh.Dh tak duduk di rumah yg ada kelengkapan internet dan sebagainya...Rumah kali ini tidak dilengkapi oleh sebarang internet...tentu bosan hidup tanpa internet..tp aku rasa aku leh survived tanpa internet..hehe..cm tak biasa hidup tanpa internet..kalau takde internet, pergi CC lah...tp takkan nak dok kat CC 6-7 jam....aku nie jenis kaki torrent....tahu mengdownload jek kerja...kalau setakat download...

Lepas nie sudah tidak ada lagi kenangan seperti ini lagi...S03E02 nie adalah season yg paling best pernah aku alami semenjak menjejaki ke IPT nie....macam-macam kerenah...

No comments: