01 August 2007

Delima Tempat Tinggal

Fuh,memang pening laa nak cari tempat tinggal kat hostel nie.Aku pn dh pening dh bila En. Karim nie nak bawak masuk 4org lagi student dia. Total semua student ialah 5 org termasuk aku. Sepertimana yg ku katakan sebelum ini,rumah yg aku sewa ini hanya ada 1 bilik,1 ruang tamu dan 1bilik air,0 kitchen, Adeh.Biliknya kecik jek 4m x 3m sahaja. Manakala ruang tamu dlm 6m x 4m. Kecik jek.4 org tido diruang tamu dan aku sorang jek tido dlm bilik.Aih,jadi crowded pulak klu ramai2 nie.

Tp ini ialah 1st night laa ng diaorg,tak crowded sgt lah.Tp in the future cm mana lak erk,aku pn masih tak tau lagi.

Sekarang aku ada 3 choice:

1st choice : Sewa RM200 + api + air , duduk 4 orang, rumah staff Unisel

2nd choice: Sewa Rm60,not included api dan air, duduk 5 orang ( Yang sekarang nie lah,rumah En. Karim)

3rd choice: Sewa RM75, not included api dan air, duduk 6 orang, bilik ada 3-blh muat 2 org/room,ada dapur, tpt mandi dan melabur asing-asing but MOTOR SAFETY tidak terjamin

Pening betul laa cm mnie..Sape ada cadangan atau pendapat yg bernas?

1 comment:

Bijan said...

CADANGAN RUMAH UNTUK D-SEWA DI KOTA PUTRI RUMAH TERES 1 TKT. 3 BILIK 2 BILIK AIR..PERALATAN SUME ADE...SELESA....TEMPAT MENARIK..RUMAH BARU LG..NAK SAMPAI KE UNISEL DLM 20MNT..SAPE2 KWN2 YG TGH CARI RUMAH LEH CALL...
017-3700078 @ 012-9712897 RIN