13 November 2007

Final Exam Just Around The Corner

Esk sudah start final xm untuk budak2 unisel…tp paper aku start on 16/11 start ng paper solid waste,18/11 Advance Steel, 23/11 highway construction n last paper 24/11 Bridge…

Terasa sedih lah pulak bila dh nak habis nie…mmg sekejap sahaja 3 tahun.Berpisah ng kwn2 seclass…lepas nie semua akan dok berjauhan especially kwn baik aku,Si Camell….dia dok Sarawak..hope tak lost contact ng dier lepas nie…kawan biasa mmg susah nak cari,tp kwn baik mmg susah nak cari…dia laa source aku utk rapat ng nyna…heheh…target aku…tp tkt jgk,tak pasal2 dier reject,dpt malu jek…hihihi…gambar nyna penah aku upload dlm friendster sblm nie…kkekeke…

Hampir semua dlm class aku dh ada couple masing…rasa weird pulak bila takde couple nie…tp takpe lah.aku rasa more happier than before…boleh main2 ng sape2…main2 tu,bergurau senda…bkn main2 benda lagi…klu otak yg jenis kotor tu mesti pk lain…hehe…Renungkan lah…hehe…

Niat berpasangan mmg ader,tp sentiasa ada sesuatu yg menghalang…maybe takut benda yg sama akan berulang…

Sudah 6 tahun aku dok diperantauan dan macam2 sudah aku alami….sudah tiba aku balik ke tanahair…sudah penah berada diperantauan menuntut pengalaman…tp klu aku ditakdirkan berkerja di KL sekali lagi,nak bt cm mna…dh disitu rezeki aku…terpaksa terima lak…sekarang apa yg aku berharap sekarang ialah ‘balasan’ dari Orang tu,bagi….itu should be enough for me if she sms me…just once….dh lama sgt aku tunggu,tp aku tetap akan tunggu dari dia. Dia dh tau no phone aku n tak tau laa kot dia dh buang ke no phone aku,wallahualam….tp apa pn aku tetap akan tunggu dia contact aku atau bila dia dh habis xm,aku akan contact dier…hmm J … or I will just wait and wait and wait again ….

No comments: