13 November 2007

Site Visit Group Ayu

2/11/2007

Ari nie mmg ari yg agak membengangkan aku….al-Kisahnya begini

Pagi Jumaat tu,kitaorg ada briefing pasal Industrial training n group Ayu ada site visit gi kilang pada pagi tu jgk…tp diaorg terpaksa post-phone pada kepetang sebab briefing tu…Aku pn ajak laa kitaorg gi sana n aku pn nak join skali laa diaorg gi site visit…bkn selalu dpt gi site nie…bila dh keja,takde site visit nie….mmg jadi visit site laa…

Site Visit = blh pergi bila-bila masa

Visit Site = Mmg kena pergi sbb dh keja gi site visit….

So abis briefing tu,kitaorg bertolak laa dlm pkl 12.30 tghari…aku nak kete farah,bkn kete dia xtually,tp kete pakwe dier. So semua berjalan dengan lancar laa time nak pergi…n time nak balik nie yg tak best.Kitaorg balik kira-kira jam 5 something like that laa…Akunya dh laa lapar,then plan2 nak gi makan ng budak-budak nie lepas site visit…tp si farah nie bt hal pulak..dia tak bgtau yg dia nak gi jumpa kwn pak arab kat kl…ok laa,coz aku igt kejap jek nak jumpa…ok laa,kasi can…lepas jumpa,blh join balik diaorg mkn kat kedai mkn..last2 bila pak arab nie ajak si farah gi mkn kat ampang park,aku pn dh start nak naik angin dh….klu aku lapar,mmg aku senang naik angin…then gi laa pizza hut kat ampang park…bantai pizza herga dlm Rm8++…ok..lepas makan masing2 bayar…igtkan dh boleh balik dh lepas tu…

Tp

Mmg aku geram sangat dengan perempuan nie…pak arab nie ajak laa si farah gi naik gunung,entah bt apa aku pn tak tau…so apa lagi..nak tak nak follow jek lah si minah yg tgh angau ng pak arab nie…the pak arab nie bwk laa farah kat satu lorong…aku igtkn nak naik LRT sbb nampak LRT kat situ…rupanya2 pak arab nie suh naik kete dier skall. Time turun dari kete tu,ada 3org mat bangla…time tu aku bgtau ng Albert,Bird,get ready nak lari coz kat lorong tu,takde sape.Bkn boleh percaya sgt ng pak arab nie…kira laa,pak Arab ada dihujung jalan n 3 org mat bangla lagi ada di hujung jalan satu lagi.Dh laa jauh agak jauh dari penempatan or,Kiranya get ready nak lari,apa nak jadi dgn 2org perempuan tu,I don’t care anymore coz they r who want to find trouble,not me.Dh laa kete tu tinggal kat lorong Time ada kete dia jek kat situ…Then aku pk,klu ilang pn it’s not my car…klu ilang,apa blh bt,bt report polis dh laa.aku blh balik ng bas. Time tu aku mmg dh angin satu badan dh,sampai aku bercakap ng Ichah pn pakai kata ganti diri pertama ‘AKU’…mmg aku dh panas dh..Time dlm kete mmg aku sms ng ira,camel ng elin….mmg dlm SMS yg aku hantar tu,semua aku maki-hamun-jampi-serapah-menyumpah-sakan ng si farah nie…dlm kete aku tak berkata sepatah apa pn.

Then bila sampai kat tempat tu,rupanya situ atas bukit,blh nampak view satu KL….but it dosen’t concern me anymore about the view or anything else….the thing that I concern is WTF is farah doing to us…demit,dia igt blh sejukkan hati aku dgn bwk aku berjalan..sorry laa aku ckp..it dosen’t impress me when u start to f@#$ing with me…the dok situ dlm ½ jam…then balik….on the way balik tu lantak laa ko nak balik ikut jalan mana.

2 @ 3 hari kemudian,dia mintak pulak duit minyak dari aku,katanya nak mtk duit minyak gi site visit.WTF, padahal sebelum bertolak aku dh bagi duit minyak kat albert untuk pergi site…duit tu mmg cukup untuk pergi n balik site…yg nak mintak lagi apa hal..pegi jalan2 sampai duit minyak pn nak pau dari aku…aku tak mintak pn pergi jalan2 lepas tu….aku mintak balik terus…dia tu dh laa ada MUET keesokan pagi tu…entah cm mna.Klu dapat rendah padan ng muka dier…Skg sejak ada kete,makin lama makin berlagak perempuan tu. Aku tak pandang harta benda sesorang,apa yg aku pandang keikhlasan sesorang untuk membantu kita, bantu mana yg mampu,bkn nak tunjuk kepala,lagak,power atau sebagainya…

No comments: