10 April 2009

Rapidshare Account Premium

bulan lepas aku tamat lah pemakaian account rapidshare premium secara free... mana aku dapat,aku pn dh lupa...6 bulan tuh aku pakai acc rapidshare premium...best giler download cerita,software dan sebagainya. Lepas tu sambil2 aku download,aku create 1 account RS Collecter,untuk collect point. setakat ini point dh lepas 10k dah... tp aku nak simpan buat perkasam... haha.

Lepas tu expired laa account RS premium rasa serba kekurangan lak bab mengdownload nih. Download secara free mmg cukup hampeh... lelebih lagi nak download cerita. Kejap ok,lepas tu putus dan pelbagai lagi masalah. Last-last aku beli 1 acc RS Premium kt selamba.net ng harga RM140 hingga awal bulan Januari tahun depan. Diaorang ada jugak jual untuk bulan2 tapi harga Rm20 sebulan.

Dikira-kira balik,adalah untung kalau beli yang Rm140. dh jumat Rm30-RM40... Skg semput laa line internet aku mengdownload cerita... keke

No comments: