15 October 2007

Raya Pertama

Raya pertama,bangun awal siot…pkl 6.00am….pagi giler.klu tak pkl 10.00am bru aku bangun.Hehe…Bangun smayang n mengenakan pakaian raya…PERGH!!!,tak leh blah aku pakai baju raya tahun nie.Aku tak penah pakai baju raya secantik ini.Kaler orange bersilau/bkilat..hehe..siap pakai samping lagi.mmg betul-betul raya laa..hehe. pergi masjid ng baju raya + kain samping,hehe,tahun depan dh takde kot smart cm nie. Balik raya makan2 jap. Anak2 buah sampai…apa lagi bermaaf laa semua..Havoc giler raya pertama coz semua adik beradik aku ada kat umah,anak buah aku pn ada kat umah…fuh havoc giler..Masing-masing dapat duit raya…..termasuk aku jgk..keh keh keh…besar tua pn dpt lagi duit raya.Tahun depan dh tak dapat dh duit raya coz dh kerja..aku bukannya mintak,diaorg bagi sendiri..hehe.

Bila sampai tghari mula lah perjalan aku kerumah kengkawan aku.Hehe…Mula2 gi umah Aiyik,gi beraya umah dia.axtually aku dh hilang dh no hp dia,tp no umah dia aku igt samar-samar jek.So cuba laa gamble 09-764****…seb baik dapat…so apa lagi gi la berumah dia. Kemudian aku gi pasir mas gi umah kenalan aku 9 tahun lepas..pergh..lawa giler dia skg…im speechless bila jumpa dia..kekekek…lepas gi Pasir Mas,gi pulak ambil Aiyik gi umah Mira…

Bila gi umah Mira,apa lagi,dapat laa soalan bonus dari dia..Dia pn terkejut bila dapat kad jemputan kawin BEKAS aku,tp nama aku takde…what the hell, she don’t know anything. Just suddenly know that that BITCH got married…Aku malas nak cerita pjg2 coz ada beberapa org sahaja yg tau cerita. So aku ckp jek laa,takde jodoh.nk bt cm mna…hehe.Kemudian aku pn balik laa..penat siot sampai tertido petang tu…ehe

No comments: