15 October 2007

Malam Raya

Malam Raya pertama,aku bersiap2 laa nak bt kerja rumah sempena hari raya…al-maklum lah xtvt setiap tahun aku menolong mak aku kemas rumah,tp dlm pkl 8.30pm akak no 1. Aku tepon suh dtg umah dia.katanya ada org tgh tunggu depan umah dia.So apa lagi,aku ng ayah aku pergi lah umah akak aku.mna tau kot2 org tu nak menyamun akak aku ke…abg ipar aku ada,tp tak larat laa dia sorang.dlm kete tu ada 2 org mengikut info abg ipar aku.Abg ipar aku ada kenal laa dgn bdk dlm kerete tu..

Then aku balik laa umah sambung keja2 rumah,. Hampar karpet dlm 2 @ 3 karpet.2 kaler merah n 1 kaler hijau.Huhu,pening jgk nak hampar karpet nie.Nak adjust itu laa ini laa,nak kasi fit kat keadaan rumah.Tahun nie seb baik langsir sudah tukar..klu tak aku jgk yg kena menukar langsir.Bkn senang nak tukar langsir kat umah aku…dh laa kena panjat tangga dlm 2@3 meter..isk..lepas tu nak sangkut satu2 laa…hehe.

Lepas hampar karpet aku pn ambil laa meja makan besar kat dapur letak kat ruang legar…besar jgk laa meje tu,tp aku sorang pn dh blh bt dh…yg lain2 entah pergi mana..akak aku gi Kota bharu gi shopping kat KB Mall…dia tak bgtau gi shopping kat mana,tp aku tau sbb dia beli kasut Esarli kea tau Esardi coz kat KB ada satu @ 2 jek kedai kasut cm tu…hehe..kantoi….

Lepas siap semua apa lagi.tido laa..mln tu aku tido tak nenyak…sbb nak bdn berpeluh,tido tak mandi….ahaha…mmg busuk…

No comments: