17 October 2007

Scheduel Has Change

Semalam aku packing giler2 lah nak balik KL pagi nie.Flight pkl 8.40,therefore kena sampai kat airport sblm pkl 8.00am..apa lagi,bangun laa aku pkl 6.30...mengantuk giler bangun pagi tu. Then bangun2 tu ayah aku ckp tak payah pergi lah KL lagi coz ari Khamis,Jumaat,Sabtu dan Ahad takde class. Tp yg sayangnnya burn laa tiket flight.Tiket flight tu aku dh tempah seminggu sebelum puasa lagi.

Nak buat cm mana,klu aku pergi KL ari Rabu pn,tentu byk duit aku habis.Mengikut perkiraan aku laa,katakan aku pergi KL pagi rabu iaitu pagi

Sampai LCCT

Rabu

Tambang Bas ke RM KL Central = RM9

Makan fast food kat KL Central = RM8

Ambil KTM pergi SG. Buluh = RM2.10

Mkn malam = RM5

Then aku spend hari2 untuk makan paling sikit,2x sehari makan, dlm RM10 termasuk makanan ringan dan berat,so 4 hari di KL,so total RM40....

ari sabtu n ahad sure aku kuar,boring giler dok UNIHELL,so at least mesti habis dlm RM20...

so total semua bajek yg aku habis ialah dekat RM100 ++ kalau aku keluar....

Tp kalau aku balik hari ahad mmg bajek....save bajek makan lagi RM40..hehe...pergi nanti pn aku tumpang akak aku sampai lipis jek.kemudian naik bas dari LIPIS atau RAUB pergi KL...dari situ naik laa LRT pergi Pudu,then dari situ naik bas balik UNIHELL...mesti ramai giler...hehe

No comments: