11 October 2007

Rayer Dengan 'Buku Baru'

Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir Dan Batin kepada para pembaca blog aku ini yg serba kekurangan...hmm

Tahun ini,nampaknya aku beraya dengan 'buku baru'.Makna buku baru,kisah percintaan yg dulu telah ku campak ke'dasar' laut',cuma tinggal kenangan sahaja sekarang.Ianya masih terngiang2 lagi didalam kepala aku nie...I wish it could disappear just like that...but it can't... tp nak buat cm mana.Terasa sunyi pulak apabila beraya dengan buku baru.Hampir 5 tahun menjadi xtvt aku selepas sembahyang raya pergi kerumah 'dia' tp mulai ari ini,aku takkan pergi lagi rumah 'dia'...aih,kemanakah aku akan pergi dipagi raya?Rumah kengkawan raya ke2 @ ke3 bru diaorg ada rumah...maybe aku akan pergi umah mak saudara aku kat pasir tumbuh..lama betul tak jumpa ng mak sdara aku yg paling rapat...hehe...

Sambil2 aku tulis blog ini,sambil2 aku dengar lagu Aishah - Pulanglah.Best pulak dengar lagu nie..sedih pn ada,gembira pn ada...perasaan aku bercampur baur bila dengar lagu ini..hmm...

Apa pn Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

No comments: