26 December 2007

Penjaga Bilik Gerakan

Ari nie, sekarang aku sedang menjaga bilik gerakan JKR Kelantan...Tunggu org tepon...

Untuk info klu mereka yg nak balik ke kuala lumpur atau nak balik ke kelantan jalan KM65 dan KM55 dibuka untuk kenderaan ringan sahaja,kenderaan berat tidak boleh lalu lagi. tp dinasihatkan Jem...

manakala jalan melalui Jelawang masih ditutup kepada semua kenderaan....

Apa lagi info erk? nanti aku update lagi.

Skg aku sorang jek yg menjaga bilik gerakan...igtkan nak suh ichah dtg temankan aku,tp dia pulak yg gi site...aku yg nak gi site tak dapat sbb Pok Ku sibuk pasal banjir n tanah runtuh...aih...bila nak start blaja nie...

pagi tadi tgh2 checking culvert...pening jap....tak tau samaada betul atau tak....Q culvert yg aku dapat ialah 0.017m3/s...logik ke untuk culvert berdiameter 1000mm @ 1m??? peak flow kt kawasan dlm 568m3/s... ada sesape yg boleh membantu ?

No comments: