14 December 2007

My BuffdaY

Ialah Birthday aku yg ke 23…dh tua dh rupanya aku nie...awek takde lagi..hehe..blm ada jodoh lagi barangkali….hehe…

Ada beberapa yg wish hepi birthday kat aku…beberapa kwn unisel wish…im glad but a little bit sad when kwn yg agak rapat tak wish..aih,mesti die lupa lagi…nk bt cm mna..bla dh ada kat pakwe kawan2 semua dilupakan… takpe lah…org yg kita kutuk hari2 pulak yg igt hari istimewa kita…kwn2 rapat,tak pulak igt…aih…nk bt cm mna..nk mrh takde guna. Ini lah bru kita dpt kenal siapa sahabat sejati atau sahabat yg semata-mata nak mempergunakan kita…hmm…biar lah…

1 comment:

Anonymous said...

budak... sori la ek aku lupa bday ko! happy belated bday!! aku ngat bday ko dah lepas, lain kali la aku blenja ko secret recipe, ble aku dah dapat gaji >rm 5000.. hahahahah...