14 December 2007

Susahnya Mahu Melupakan Peristiwa Dulu

Hmm…sebelum tido,kenapa aku selalu terkenangan peristiwa yg lepas…susah betul nak lupakan peristiwa yg dulu2... 3@4 hari yg lepas aku mimpi aku dengan ‘dier’…sepatutnya aku membenci ‘dier’ tp entah kenapa aku terasa bahagia bila ‘dier’ dekat dgn aku… adakah aku masih syg lagi dng ‘dier’ ? adakah sebab aku penah janji yg aku akan mencintai ‘dier’ seorang sahaja menyebabkan aku masih merana sampai sekarang? Aku tak tau apa nak buat skg…still looking for somebody to share my love,but they all got their boyfriend…and I respect and I will not bother their relationship as a couple…

Apabila aku terkenangan peristiwa dulu ng ‘dier’ ia membuatkan aku sakit hati, masih terasa lagi di khianati…org no 1 yg paling aku percaya didunia mengkhianati aku…mana tak sakit…1st love…. Sampai skg luka belum sembuh lagi. Apabila aku terasa sakit hati ng ‘dier’ aku hanya perlu mengingatkan ‘budak’ itu… terasa lain macam bila terigtkn ‘budak’ itu…terasa kelainan…I wonder if she still single,but im afraid to ask ‘her’ . She is pretty,cute and lot’s more…hehe…Setakat aku kenal dier,aku hanya bru call dier sebanyak 3x sahaja.tak sempat mtk no phone…takut gak kena reject…malu dpt keciwa pn dpt…haha…

Hari raya aidiladha yg kedua,dillah ada wat gathering untuk Class Form 5Azam…aku tak pasti lagi samaada aku hendak pergi atau tidak…Xua(kwn class aku) ada Tanya aku kot2 ‘dier’ ada…Aku sudah jadi takut dan malu untuk berhadapan dgn kwn-kwn class…klu aku pergi mesti diorg Tanya benda tu…aku xnak dgr perkara yg lepas..ia membuatkan aku sakit hati…mahu aku bercerita perkara yg lepas…some people don’t understand what I have been throught… only some people only know the true story..sorang member kat Pahang dan sorang lg adik angkat aku kt Terengganu…hanya mereka berdua sahaja yg tau cerita 100%...how bitch that girl is… kwn2 yg lain yg kt unisel hanya tahu separuh sahaja cerita2 ini…

Tp itu lah delima aku setiap hari…hampir setiap hari aku maki-hamun ‘dier’….mmg teruk lah. Kadang aku terpaksa tenangkan diri sdiri tgh mengingatkan kt ‘budak’ tu… apa laa yg special sgt dng ‘budak’ tu erk ? hehe…kwn aku ckp,dia mmg cantik,tp kazen(kwn) dier muka bengis…hahaha…but I have no comment about that…hehe

No comments: