17 December 2007

1st Day Of Training/Praktikal

Ari nie 17 December 2007,ari pertama aku training....time diploma takde aku training...best siot 1st day training...takde bt apa pn...
1st gi jumpa ng En. Habibi,tp dier takde sbb dia ada kursus...then ada assistance dier campak aku ke bahagian Jalan...tp bkn campak laa,mmg dh kena campak mengikut dlm offer letter tu la...hehe
Then aku gi laa bahagian Jalan Persekutuan, partner aku Ichah,dia kena dibahagian jalan jgk tp Jalan Negeri.Office dier bwh office aku jek...dekat jek lah...
then gi jumpa ng penolong pengarah bahagian Jalan Persekutuan...bz memanjang...bergayut jek..hehe. nama die Wan Mohammad Husni...then dia letak aku bawah technision yg bernama En. Tengku Mohd Shah...technision bkn sebarang technision,technision nie laa yg membuat design jalan...tahun depan dia dh pencen...

tunggu punya tunggu En Ku tak datang2 coz dia gi site..tgk site kat Sungai Golok...air naek..dia kata dam kat sg golok pecah....mln tu masuk berita terus..huhuhu...kat2 tghari dia bru dia balek office...last2 dia ckp suh balek sbb dia tak berapa sehat,pening kepala...aku tgk pn cm dh saket dah...keke....apa lagi pkl 1.15 aku tepon mak aku dtg ambil...balik tidoq...mengantuk giler...

No comments: