18 February 2008

Got My New PSP

hmm.pada ari Rabu lepas,aku beli PSP kt KeyEll tp aku tak pergi.Just sms/call owner kedai nak tempah barang. Aku beli psp nie pn sbb dh lama aku simpan hajat aku nak beli benda nie.Tak kisah laa org kata membazir ke tak.Klu mak aku tau,mesti dia membebel kata membazir duit jek beli psp nie,klu time belajar nanti dia kata blaja pn xhbs dh nak beli psp...skg dh abis blaja pn tentu dia akn kta cm tu...hehe,biasa laa org tua. paham2 laa...hehe

Aku beli PSP nie kat forum lowyat.net.aku beli dgn tauke yg pakai nick nelsonkoay.Org kata dia nie ok selain dgn benanrd.tp aku tanya dgn bernanrd dia jual dgn harga Rm820,tak termasuk delivery...aku tanya nelsonkoay nie dia kasi RM818 termasuk delivery. apa free gift yg dia kasi erk?

1.)4GB Memory Stick (Life Time 1 to 1 Warranty)x 1
2.)Screen Protector x 1
3.)DVD GAME [Up to 20 Games] x 1
4.)Soft Pouch x 1
5.)Hand Strap x 1
6.)Crystal Case x 1
7.)High Quality Earphone x 1
8.)Power Adaptor x 1
9.)1200 mAh Battery x 1
10.)Manual & Box x 1.

akunya firmware ialah 3.80...igt leh dpt latest 3.90...tp takde beza sgt,cuma tambah skype jek..aku bknnya pakai skype pn...hehe...

nelsonkoay pos psp guna pos laju...tkt jgk klu brg tu smpi kt tgn aku ng keadaan rosak...nanti rugi lak...byk perkara aku kena pk bila beli tanpa tak kenal org..merbahaya...tp consider majority org kata,dia nie ok...so,apa salahnya aku mencuba kn?heheh...PSP aku sampai pada ari sabtu petang..terus aku main game..skg aku tgh syok main game naruto,miami vice,prince of persia,AVP...maybe org lain yg ada psp dh main game nie...tp bg aku nie hanya newbies jek...bru start nak berjinak2 dgn psp...terfk jgk,psp nie leh install YM tak?hehe...

Ini ialah link untuk yg nak berjinak dgn PSP a.k.a Play Station Portable

ini beberapa gambar psp aku....aku pilih kaler silver.klu putih,nanti cepat kotor..nak pilih pink,uish,pink untuk org perempuan...biru,tak tau biru tua atau biru muda...hheeh



Ini gambar belakang psp(huh,excited giler)

ini kotaknya yg berkaler putih/silver

Ini lah bini aku yg korang terpinga2 selama ini..keke...kulit dia putih,mata dia besar..blh wat tido...kekeke

3 comments:

Anonymous said...

jelesss seyh!!

ZuL said...

jeles?beli arr satu...best woo...seb baik aku tak beli ps2...klu tak susah nak main..kena berebut tv lg laa...

Anonymous said...

free gift ape dia bagi hah.?aku pun tgah pikir nak beli psp ngan nelsonkay ke atau dgn sorang mamat ni yg nickname sce.aku risau gak nak beli pakai pos2 ni,nak pegi kl x bleh.aku tgah belek2 forum lowyat nie...nak beli ke x nak nie...adoi...