02 February 2008

Sarawak Here I Come

Bulan April nie....aku akan pergi ke Sarawak...gi 'melancong' sana sekejap,hehe.pegi pn sbb dpt tiket murah pergi n balik xsampai Rm250.Murah giler tu.Just cas tax n admin n fuel charge jek.hoho...bagus air asia nie.aku pergi 2/4 nie n aku harap die free laa time tu.boleh gi jln2 ng dia,rindu sama dia,rindu sama telatah dia,rindu nk dgr dia nanyi....mintak2 dia xbaca post nie..malu lak klu dia baca blog aku nie,hehe.Tp aku kena control diri sebab dia dh jd org punyer...Want to be her best friend,but..hmm,don't know how to say

gi Sarawak nie coz saje nak jalan2 sbb xpenah jejak lg kaki kat Sarawak.dgr kata aweks sana cun2...tp kak ipar aku kata aweks sabah lg cun...entah laa...mana2 pn mesti ada aweks cun...(nie kes jalan-jalan cucie mater).hehe

Nanti bila sampai sana,aku akan dok ng abg aku.Dia kena posting kt sana selama setahun,so apa lg,ini lah peluang aku utk gi jalan2...hehe

No comments: