06 February 2008

Takdak Mood Today

Ari nie aku bangun lewat sesangat,aku bangun pkl 7.59am.ahaks,lwt giler,seb baik mak aku yg kejutkan aku..klu tak,mmg aku xbangun laa pg nie n xpergi keja ari nie...then aku sms kat Sue mtk tlg dia punch card utk aku coz aku dtg lambat...last2 kena merah jgk..1st time kena merah sejak dtg praktikal..hehe...punch card pkl 8.15am,tp dtg pkl kat2 pkl 9..keh keh keh...apahal laa ari nie menjadi serba tak kena ari nie...bwk kete cm bru semalam leh lesen memandu...sengal tul...

then tghari gi balik ambil laptop nak wat plan autocad...then balik opis balik wat plan.klu wat keja kat umah mmg tak terbuat keja laa kt umah..main internet jek.time2 tgh bt keja,ichah dtg laa jumpa En. Darus,aku wat keja dlm blk En. Darus...coz dia otai planner..hehe...apa2 hal boleh tanya dier...
cete2 kejap jek n dia ckp dia sudah dpt kerja...wah,irinya hati aku nie...demmit.aku lom dpt keja lg,tp kelmarin dlu ada org suh aku gi interview kt kl...17/2 nie..then aku ckp xdpt pergi coz tgh praktikal. aku takut,klu aku pergi interview then sebulan kemudian dia panggil start keja cm mana..xke jadual praktikal aku clash ng waktu kerja aku...isk isk isk..cm melepas jek.tp aku tetap nak cari kerja..iam eager to learn something new in civil engineering...it is very interesting once u know the construction works...huhu...but it is a tought one..

2 comments:

mat jaid said...

ek eleh bdak prktikal ko nie...
same la kite,keje aku snang la,g keje kol 1530,1800 da blik umah...

ble2 cr la cmpany yg mmber sndri jd tokey....

ZuL said...

kejap jek ko keja....
cmpany ng member sdiri mmg best...kebarangkalian goyang kaki,mmg tinggi...