19 August 2009

Kenapa Aku Tak Dapat JKR ?

Tadi aku pergi kt JKR Kota Bharu, pergi hantar surat a.k.a urusan kerja laa... So pergi laa jumpa dengan Juruteranya... Rupanya-rupanya Jurutera nih....

Kemudian aku pn pergi laa bahagian Jabatan Jalan Persekutuan saje jalan-jalan lama tak singgah situ. Hehe... Tempat dimana aku praktikal dulu. Byk memori yang best-best kat situ. Skali Jurutera jabatan tu kuar, pergh...aku tengok. Tergamam gak aku buat seketika... haha. Jurutera tu buat tak layan jek aku...aku pn buat tak layan gak lah...Hehe...Who cares...not my problem.

Sekarang baru aku tahu kenapa aku tak boleh kerja dengan JKR atau lebih specifik lagi, kenapa aku xleh pegang jawatan jurutera JKR...sebab AKU TAK HANDSOME

Sekian...

10 comments:

ALice said...

biasa la.. org yg dpt pegang jawatan 'pegawai' dan sekelas dengannya dlm kerajaan mmg belagak..sbb dia sorang je ada pegang jwtn tu.. begitulah adanya.

caSIo said...

kalu tak hensem xleh keje JKR aa..aku tgk yg keje JKR semua tak ensem..agaknya mcm mana la kadar ketakhenseman ko zaag

|a|r|i|e|z|a| said...

kdg2 wajah je nmpk sombong, mgkn tak pasan sape2 kt sekeliling sbb dlm otak tgh fkir mcm2...

rupa tak semestinya menggambarkan hati nya.. kan kan serama? heheh

ZuL said...

1) xtau laa...masih teringat lagi muka bangga/handsome diaorang... hehe

2) aku rasa klu aju tgk muka diaorang,mesti cair lentok

3) wallahualam laa yg tu. dalam kepala fikir macam-macam,tp takkan xlh nk pandang walaupn sedikit,apatah lagi nak senyum....senyum itu ialah sedekah...

stingray said...

patut laa ko nak sangat ayat2 surah yusof tu eh?? ni laa kes nyer??

metalrizca said...

ko nih..

hape yang ko minat sangat keje gomen ni??
lantak pi aar diorang tu..

ZuL said...

1) Haha...banyak lah kau sting...xde kena mengena langsung..

2)bila ko keja kt kelantan,ko akan tau kenapa 80%-90% akan kerja ng gomen

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. said...

sabar bang..hu3... ada hikmah disebaliknya... setiap yg Allah jadi ada keistimewaannya.chewahhhhhhh selamat berpuasa

aju said...

2) aku rasa klu aju tgk muka diaorang,mesti cair lentok <------ APEHAL LAK KENE MENGENE NGAN AKU? NAK KENE TERAJANG?

ZuL said...

bulan puasa nih...xbaik terajang2... nanti bertambah dosa dari pahala... hehe