31 March 2010

Hari Yang Sibuk Akan Bermula

Hari yang sibuk akan bermula...banyak program dalam masa 2-3 hari ini yang akan dibuat

Bermula dengan esok. Seawak pagi lagi,sebelum aku pergi kerja, aku kena kasi makan angsa kat umah dulu sebelum keluar pergi kerja. Sebelum sampai ketempat kerja, aku kena singgah kerumah akak aku untuk tutup lampu rumah dia,kasi makan burung dan ikan peliharaannya...Hampeh sungguh... Bukannya dpt gaji pn..Angin pn xdep...

Kemudian pagi tu aku kena call Produa untuk booking untuk servis kereta Myvi aku buat pertama kali selepas berjalan hampir sejauh 1000km. Huhu. Kena call pagi-pagi lagi untuk booking belah petang. Harap-harap ada kekosongan lagi. Kalau tak kena bawak pada hari sabtu nih.

Boring-boring sungguh hari-hari yang akan mendatang. Kerja yang sama...

Lambatnya bulan 5 nie nak mendatang. Nak pergi mengambil barang 'unik' no 2...hehehe

No comments: