01 April 2010

Aku Kecewa Dengan Kau A

Ari nie aku sakit kepala start dari pagi sampai laa kepetang. Gara-gara tak cukup tidow. Pagi tadi aku bangun pukul 4 sebab terlalu panas dalam bilik aku walaupn hari hujan. Ini menyebabkan bilik aku menjadi kedap dengan udara panas yang dihasilkan oleh PC dan badan aku nih.

Bangun pagi tadi tonton cerita Police Story 3 : Supercop yang dibintangi oleh Jackie Chan. Lepas tu tepat pada masanya habis jek cerita tu, azan subuh berbunyi. Lepas solat aku terus tido. Tak sampai setengah jam aku nak terlelap mak n ayh aku panggil suh turun kt umah. Diaorang nak gi Cameroon Highland. Al-maklumlah,sekarangkan musim cuti sempena birthday raja kelantan yang sedang gering. Sambutan gitu-gitu apek jek...

Lepas diaorang kasi amanat semua aku pn balik bilik untuk sambung tido. Malangnya aku tak dapat tidow jugak. Last aku pergi kerja awal pagi. Huhu, dengan sakit kepala berkerja siapkan report bulanan. Belah petang aku pergi laa basuh kereta baru. Kotor bukan sebab aku masuk site, tapi jalan depan umah aku dikorek tapi dikambus dengan tanah jek. Ini kontraktor yang pasang cable maxis laa nie menyebabkan umah aku dan jiran-jiran yang lain habis berdebu.

Seperti biasa bila aku pergi kemana-mana orang tanya berapa harga no. Aku belasah jek harganya...hehe..beberapa ratus jek. Hehe. Semasa tengah tunggu basuh kereta, aku teringat ada satu perkara aku nak selesaikan kat site. Nak datang site esok memang malas sebab hari jumaat,hari untuk beristirehat dan sebagainya. So dengan kereta yang baru basuh aku terus pergi ke site.

Kemudian sampai site aku cari site agent aku nama Mamat. Cari-cari mamat aku terjumpa 2 pasang selipar iaitu selipar mamat dan selipar Ayu. Aku nak masuk jugak tanya direct. Tapi sebelum aku buat apa-apa aku buat-buat pergi tanya boss aku, Mamat ada kat mana. Dia cakap kat sebelah....Hurm...Lepas tu aku tak leh nak fikir panjang sebab kepala aku pn sakit sepanjang hari, aku cuba bukak pintu.

TERKUNCI!!!

On that time,apa yang aku tengah fikirkan!!! Marsyallah...Xnak sebut aku perkataan itu. Agak terguris jugak aku kerana bukan Mamat bersama-sama dengan Ayu dalam bilik tu. Tapi terguris dengan Ayu. Budak baru lepas SPM sudah pandai berdua-duaan didalam bilik. Memang tak dinafikan dia membuatkan aku agak tertarik kerana akan personalitynya seakan-akan "you know who".

Kemudian aku turun padang, tengok ada 2 buah kereta iaitu mak saudara ayu dan bapak saudara ayu pulang dari entah kemana. Tetiba dua orang itu muncul entah dari mana. Aku tengok ayu memegang tuala manakala Mamat nampak semacam pucat. Ah, whatever lah. Aku agak bersimpati lah dengan ayu. Muda-muda sudah hendak berdua-duaan. Walaupn bukan malam,tapi kenapa mesti didalam bilik.

Aku tahu sejak awal lagi, Mamat memang ada hati dengan Ayu, it's better i back off from this kind of feeling. Well, she's only 18 years old, and im hoping that she will get into the university. I want you to fell how does to live in University. It's fun and enjoy. Don't waste you time by doing such thing. After or during you at University, that is the time to find ur own couple. Trust me, I have been through a LOT

1 comment:

Eddie said...

dah sampai seru la tu bro..
kawin jer la cepat-cepat.