09 July 2010

The Conclusion

Aku cuba memahami dan mempelajari akan fitrah kejadian manusia. Bagaimana manusia boleh dijodohkan. Ianya amat rumit dan tidak boleh dijawab oleh mana-mana manusia zaman sekarang. Kalau zaman-zaman nabi dahulu boleh lah kot.

Minggu ini adalah minggu yang amat mengecewakan. Namun aku tetap buat-buat cm takde apa-apa yang berlaku. Aku bukan jenis nak tunjuk diri ini kecewa @ cm bila kecewa, pi termenung tepi laut ke atau bawak laju-laju ke cm dalam cerita kt tv. Mana taknya. Orang itu tidak sudi menerima aku yang sepertimana yang ada. Mostly diaorang kata, tak kisah rupa asalkan hatinya baik. Haha...Itu sebenarnya menipu untuk sedapkan hati jek. Interframe semata-mata. So i realised that, im not handsome,instead they want to call me fatty,they call me cute. That's all right. I know who am i right now and im not suitable for that person. She is too beautiful and im just a fat guy. Just like beauty and the beast. But the story of beauty and the beast only exist in fantasy world, not in reality world.

I know who am i.

Mulut memang manis, tapi aku lebih suka berkawan dengan orang yang cakap terus terang. Takde nak selindung-selindung.

I hate hipokrit

Satu lagi pesanan untuk diri sendiri dan those good guys. Don't fall in love with some gurl in the internet. It's fake all along. Kadang-kadang bila terjadi sebegini terasa nak balas balik. But for me, it's not fair. Sudah takdir jodoh pertemuan(as usual).

Tp bagus jugak dia kerana berterus terang daripada aku menaruh harapan yang berpanjangan.

Aku juga percaya kepada tuhan bahawa ini adalah ujian supaya aku dapat menjadi manusia yang lebih berguna dan aku dapat mempelajari bagaimana untuk menjadi MANUSIA.

P/S : Some of my friend might know who she is. And i want to thanks to you guys for giving me support. And want to answer her question,why i choose her. bukan kerana galakan atau suruhan daripada member-member,tp sewaktu aku solat Jumaat 25/6/2010. Aku mendapat bayangan terhadapnya. Membuatkan aku terfikir selepas solat. What was that? Is that a sign or something trying to bother my prays. Thank you very much God

No comments: