13 August 2008

Loan Masuk Lagi ?

Semalam aku telefon kat Bala,classmate aku.Saje nak bertanyakan khabar and tanya borang konvo tu. Alih2 dia cakap pasal duit sudah masuk.Haha...terkejut jugak. Ingatkan duit apa dah tadi. Rupanya duit loan masuk lagi. Haha. Kaya-raya gak tp nak membayar tu pn sakit gak nanti. Hehe..
Then apa lagi aku pergi laa check kat atm. Fuh,tersengih panjang jugak tgk amount loan nie. Rm75++ lebih...haha Duit loan yg bln 1 ari tu pn tak habis lagi. Tinggal Rm400 jek lagi. Budak-budak lain aku rasa sure sudah habis duit load bln 1.Hehe..aku lom habis lagi.

Aku rasa ia masuk sebab ingat aku masih belajar lagi kot di Unisel. Sebab sewaktu semester pendek,ptptn takde kasi loan. Aku praktikal sewaktu semester panjang. So after praktikal maybe Unisel masih send result kepada ptptn untuk mengatakan aku masih boleh continue belajar. Wahal aku sudah pn habis belajar. Hehe. Deal aku dengan Ptptn ialah 4 tahun. Tapi boleh habis belajar dalam masa 3 tahun sahaja. Huh...Alah,dpt bt 3 tahun pn sbb dpt byk examtion jgk.hehe..Bknnya apa pn.

Ramai gak yg complain kt ptptn nih...Macam-macam lah.Klu duit masuk pn complain,pastu klu duit lambat masuk pn complain...Complain jek...hahaha...aku pn nak complain jugak cm gini...Hehe

No comments: