16 August 2008

PC Fair In KB Mall,KB

Hoh,ari nie pergi KB Mall,ada PC Fair.Xtually hari khamis lagi aku dh pergi. Tp tak tau pulak ada PC Fair dalam tu. Jalan-jalan tgk apa yg murah. Lebih kurang jek.Xde apa yang menarik perhatian aku. Tp ada satu jek yg menarik perhatian aku..Iaitu charger yang pakai Solar Energy.

Mula-mula aku tgk apa benda nie,tengok dari jauh cm HP,sbb dia style lipat. So gi lah usha dekat sket.. Rupa2nya charger yang pakai tenaga solar. Canggih jugak. Dia ada 2 jenis. Satu yg saiz cm hp lipat(besar sket) and satu lagi cm tempat org letak rokok. Harga tok saiz hp dalam RM13+. Klu besar sket dalam Rm140 @ RM150+ something like that. Apa nama alat dia aku pn dh lupa.

Ingat nak pergi beli alat tu. sebab pki solar. Klu pki solar xyh pki elektrik. Jimat gak. Kata amoi tu,boleh pakai selama 5 tahun alat tu. Semua boleh cas, PSP,semua jenis HP, PDA,MP3 Player,Ipod gadget yang kecik2. Tp nak cas laptop tak blh pulak...hehe... sbb xde xtensionnya... Hehe...

Last-last tak jadi beli sbb nak beli dvd burner. Dvd burner kat laptop aku bt hal pulak. xmau burn...kadang2 boleh read n kadang2 xleh read..hampes... Nak beli yg external. Skali tengok harga DM250 kt KB Mall...Kenapa laa mahal sangat. Aku nak beli DVD Burner sebab aku dh beli 50 keping DVD-R. Nak burn cerita-cerita n software...skali DVD Burner aku rosak pulak...ades...cm mna nak buat nih erk? hmmm

No comments: