22 October 2008

2 Kejadian Berlaku Hari Ini

Mana satu yek nak dimulakan dulu...

Aku mulakan dengan mimpi besh... aku nak cherita,mimpi nie nak kata best,besh klu diikutkan nafsu,tp klu diikutkan rasional/hati mmg patah hati,1000x patah...bangun2 sedih giler ... haha...Last bila bangun tu,syukur alhamdulillah mimpi semata-mata...

Second lak, siang tadi aku pi maxis center,nak pi buat setting untuk mms,gprs dan 3G untuk PDA aku nih. Skali masuk dalam maxis center tu,pergh,ramai lak awek-awek cun. Sempat duduk kejap jek dah kena panggil ng sorang awek. Time tu lidah aku kelu tak tau nak cakap apa(pasal awek cun). Mula laa gagap-gagap cakap dan sebagainya n yang paling tak leh nak kaver, telinga aku merah membara, FAIL!!!! keke. Kalau dia perasan memang fail laa ... keke... itu sahaja cerita aku ari nie...Esk lain pulak cerita... hehe

No comments: