27 October 2008

Penat Shooping

Fuh, penat jugak hari nie selepas shopping...walaupun shopping 2 barang jek,tp ada benda lain yang lebih memenatkan...Hehe.Iaitu makan

Ingat makan pn tak penat ke ? bila makan terlalu banyak ia akan menjadi penat yang teramat sangat...Hehe. Mana taknya..kul 11 aku kuar nak pi shopping,pastu teringat ada 2 org member perantau balik ke kampung,haha..so apa lagi,ajak laa diaorang join skali shopping teman n tolong aku shopping sempena SPECIAL OCCACTION minggu depan..hehe.Nak tahu apa Special Occation tu tunggu laa minggu depan,aku post pulak.Hehe..

Tadi aku pi shopping baju kemeja brand Alan Deleion dengan kasut baru yang agak berkilat2..hehe. Tapi bagi aku,bukan part shopping yang paling best. Tapi makan bersama-sama member-member...Itu yang paling best sekali. Yang lebih best lagi,bila kita belanja diaorang. Sebelum ini orang belanja kita, sekarang kita lak belanja orang. Semacam best pulak...hehe. Aku belanja diaorang makan Pizza. 3 orang,tp order untuk 4 orang makan,haha...mana nak habisnya...pizza pn tinggal 6slice lagi..banyak tuh. Last si Tg. Ezran yang bawak balik semua. Klu aku bt balik,nak buat apa..Perut dah kenyang sudah..hehe...kalau boleh bawak balik sup mushroom tu mmg aku nak bawak balik jgk...keke.

Punya laa lama makan dengan Tg. Ezran dgn Mekti,sambil makan,sambil borak...mmg tak kering gusi laa bila makan ng diaorang nih..Besh giler...Last time jumpa ng diaorang time raya ke 3 ke raya ke 4...pastu dh jumpa dh...Cm dh tak jumpa setahun pulak..padahal bru tak jumpa sebulan...hehe..itu laa dinamakan persahabatan yang akrab. Sebulan bagaikan setahun lamanya...hehe

Macam-macam borak,sampai ke Waiter pn masuk gak. Kita orang makan kat Pizza KB Mall n ada sorang waiter nie muka cm Rafique. Kenal tak dengan cerita Dairi Ramadan Rafique tahun lepas dan 2 tahun lepas? Muka diaorang seperti adik dan abang dan time tu laa mata mekti...pergh,meliar aku nengok mata dier..haha. Mentang-mentang ko single boleh laa ko nak meliar wahai mekti...haha... Si Tg. Ezran pulak femes pasal awek yg dia bergambar. Gambar itu ada dalam friendster dier.Cun jgk laa kwn dia tu. Mana taknya, part-time model ng KRU. Tp boleh percaya ke ? entah laa,percaya jek lah.Bukannya rugi pn. Seronok pun ada.Hehe...

Apapun hopefully dapat laa jumpa ng korang lain kali. Lagi ramai lagi bagus ... Peace

2 comments:

Anonymous said...

oooo SP nyer gath takmo join...

ZuL said...

uiks...gath SP kt KL, klu kt KB boleh gak aku pi..hehee