04 March 2009

Hujan

Dh 3 hari dh hujan menyebabkan kerja-kerja kat site tak dapat dijalankan. Kerja-kerja piling pn tak dapat buat,kerja-kerja tanah pn xdpt buat gak dan macam2 kerja lagi lah yang tak dapat buat.

Semalam on the way nak pi site office, air sudah naik di bahu-bahu jalan. Aku terfikir pintu masuk site office dh naik air ke? Kalau naik air sure tak perlu pergi masuk office dh. Hehe....Syoknya boleh buat kerja lain dan lain-lain hal seperti tidur,main game dan sebagainya...hehe.Jahat lak aku nih.

Hari ini hujan lagi kt rumah aku,hopefully hujan akan berterusan sampai hujung tahun depan...haha,giler...Nak makan gaji buta jek kerjanya.Hehe




Semalam PM aku ada propose aku untuk pergi kursus CIDB pada bulan 4 nanti. Tajuk kursusnya ialah Site Management For Engineers. Pastu PM aku kata kalau nak pi aku kena ler wat surat untuk Big Boss mintak dia sponser skali...Hehe.

No comments: