11 May 2009

My New Watch

CASIO G-300-3A G-SHOCK G-SPIKE Ana-Digi aurora dial steel resin watch


CASIO G-300-3A In The Box


CASIO G-300-3A


Akhirnya aku telah mendapat jam tangan yang baru. Suker giler walaupn mahal...Harap2 tak rosak laa lepas nie pasal jam tangan baru aku nie ada element anti-shock, hehe. Al-kisahnya bermula dari sang Ghostblind tgk2 jam mana yang lawa,last aku gak yg terbeli. Dia entah beli ke tak. Kekeke......

Aku beli kt forum lowyat daripada authorised seller syarikat Casio sendiri. No doubt lah klu ada lesen yang diberikan oleh Casio sendiri. So jam aku nih klu jatuh pn no hal lah,terselam dalam air pn kira ok gak. Hehe.

Lupa pasal harga dia. Tak lebih tak kurang Rm297/unit/ Shipping free....syok tuh. Dia kasi shipping free sebab dia xnk bazirkan masa dengan menggunakan kaedah Cash On Delivery(COD). Ok laa tu.

No comments: