22 May 2009

So Many Things

Ada banyak perkara yang aku nak cerita, tp selalu kesuntukan masa... Cuma ini malam jek aku dapat bercerita tentang perkara yang lepas.

Semalam tetiba aku baik hati belanja semua orang. Belanja makan tenghari puak-puak consultant kat "Restaurant Palo Retok,Pasir Mas". Femes gak restaurant situ,situ habis kt2 RM32. Sambil2 makan tak perasan lak orang depan aku tu Datuk Husam Musa...keke...lapar bebenar sampai tak kenal orang. Lepas belanja makan tenghari, aku pn balik office. Habis jek office hour,aku belanja lak budak-budak office makan...Situ habis Rm72...total belanja makan Rm104...byk lak duit aku semalam... hehe. Mungkin semalam aku mimpi "Tentang Seseorang". Hehe

Kemudian pagi tadi aku beli lak Jiwang Torrent Flux yang bernilai RM50 per month. Berbaloi gak, upload rekod sepetang dekat2 6gig...giler...aku nk dpt 2gig sehari pn susah,ini kan sepetang boleh dapat 6 gig... haha...so tak rugi beli torrent flux nih...Rm50 per month. Download laju,upload pn laju pakai HFS....

Apa lagi erk nak cerita....banyak sebenarnya aku nak cerita,tp tak kesampaian...hehe. Lain kali lah...Tidow time

No comments: