06 October 2009

Rugi RM15

ampes, aku telah kerugian RM15. Ini kerana aku nak beli lcd moniter baru aku. So,lepas usha2 last2 aku nk beli laa jenis samsung 2333sw,23",full hd.Besar gak laa,janji puas hati. Yang tak puas hati bila aku rugi RM15. Ampes,

Memula aku beli dengan hikari85 dari forum lowyat. Dia offer RM680 sekali ng delivery, so aku pn berpuas hati laa coz aku compare2 ng reseller yang lain,harga diaorang agak mahal sikit. Paling rapat pn RM683. So aku ambek jek lah RM680 yang hikari85 jual. 2 hari kemudian,ada sorang lagi reseller offer kt aku dengan harga RM665. Hampes, harga tu skali dengan harga postage bernilai Rm20. Hampes sungguh. Tp apa nak buat dh nama rezeki. So tunggu jek lah LCD Moniter Samsung aku sampai. Lepas tu aku nak beli satu lagi meja besar. Coz dh takde tempat aku nak letak pc aku neh. Nak letak kt meja komputer tak muat pasal tower cpu pn dh cukup tinggi kemudian akan dicampur lak dengan lcd moniter 23". Yg boleh muat pn ng meja komputer paling tinggi saiz ialah 20" kot... tgk lah cm mana.

Still ada balance lagi duit.Simpan utk kawen...hehehe...

No comments: