19 October 2009

Sweet Memories

1st of all i wanna to congratulation to hakita on your convocation... Time to move on to working enviroment...

erk,bukan apa...bila tgk gambar-gamba konvo hakita teringat lak time aku konvo tahun lepas,dengan bajunya kaler merah. Sampai Restinpeace kata cm maharaja cina lak...

hahaha... apa pn yang penting,aku dh gred dan telah melalui neraka pembelajaran...skg masa untuk kumpul pengalaman kerja yang seperti neraka tapi indah... indah cm mana?hanya sesetengah orang sahaja yang tahu. hehe...

Saje jek nak tulis nih,nak buang masa walaupn ada kerja lain yang nak kena buat.. Hehe... Bagi aku laa,sweet moment yang paling best,ialah time konvo... blaja kat setengah mati,tak tido malam study giler-giler... akhirnya dapat jugak konvo walaupn xdpt anugerah dekan. Hehe...

tapi...

waktu yang paling best ialah time sekolah menengah...memang best lah waktu sekolah menengah... haha... monteng dan sebagainya....mmg best time sekolah menengah...banyak dipelajari sewaktu sekolah menengah...jiwa sedang memberontak katakan... hehe ... time tu jgk laa dpt kenal cinta monyet dan bercinta ng monyet dan sebagainya... hehe

End...

6 comments:

stingray said...

1st of all i wanna to congratulation to hakita on your congratulations... <<---- bahasa apa ni??

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahah dia rambang mata sgt tu.. dia suke sgt tgk kegebuan hakita.. :p spttnye 'convocation' kot :p

ZuL said...

ko mmg memahami ku

lily_lavender said...

oit2....
kutukkk akuu nmpakk..
patut r mata kiri aku dokk kedip2 jek..
ghupanyaaa aderr pengutuksss2 ye...

aiii zaag..postt tuu spesell tukk daku ker...
ab jangeee jeless na...masa mu akan tibaa jua...
hahhahah....

aku ponnpenin bacaa..dahh la tulisann kecikk...
janagn laa terujaa sgtt zaag...
aaauuwwww..kahkahkahka

ZuL said...

kalau mata kiri dok kedip2 maknanya ko akan jumpa kawan lama...yg betul2 lama....pernah terjadi kt aku...

tulisan kecik @ resolusi screen ko kecik? post nie pn saje jek nak test tgk sedara aku jeles ke tak... hehe... test subject... haha

Eddie said...

kalau ko tak caya cakap aku try la masukkan semula gambar konvo ko kat sini yang arituh. sure ramai yg setuju ngan aku. ekekkeke