24 November 2009

PapaDom Is Best


Cerita papadom memang best aku tengok. Lain dari yang lain. Ianya mengisahkan pengorbanan seorang Papa terhadap anaknya. Pada hidup Papa Mia berubah setelah Mia kehilangan ibunya yang tercinta. Setelah daripada itu, Papa Mia tidak mempunyai sesiapa lagi melainkan Mia sendiri.

Aku suka tengok cerita ini kerana mempunyai ciri-ciri kekeluargaan,bukannya ciri-ciri org yang tgh meleleh bercinta dan sebagainya...Korang tengok lah sendiri cerita PapaDom ini. Memang best. aku kasi 4.7/5

1 comment:

nazri.sensei said...

arhh..x smpt lg tgk cite ni..takde wayang plak kat tmpt aku tu..huh