30 September 2007

Olympus FE-280

Hmm,ari nie hari 1st aku kuar gi KL dlm bulan puasa…pergh,penat giler…kuar pn sebab nak beli barang rayer…huhu…apa yg aku beli?camera digital baru, Olympus FE-280,harga RM799. Aku beli kat FotoKem di Lowyat,kat mana erk klu nak beli camera dengan harga yg paling murah? aku bukan tau sgt tentang camera digital nie, not my xpertice…klu bab hp,barang2 comp tu mmg xpertice aku laa..hehe….camera2 nie,bru nak berjinak2…hehe.ada beberapa free gift antaranya :

1. Olympus 1GB XD Card

2. Olympus Premium FE-170 Camera Case

3. Smile & Save 120 Digital Prints Coupon

4. Smile & Save ( 1pc free +1pc 30%) fotobuk discount

Igt nak pau lagi dari kedai cina tu,tp tak tau lagi apa yg nak dipau…hehe, itu jek yg dia bagi

Then aku gi laa lagi jln2 kat sg wang,ada event pulak dh…punya lah sesak org time tu,dh laa ari sabtu…ada event lagi.Entah artis cina mana lak wat performance kali nie.Naik satu tingkat jek,then terus gi times square,malas aku nak jln2 lagi kat tpt ramai org…huhu…

Then gi laa pulak kat times square,jalan2 then jumpa kedai Body Glove,diaorg ada bt ½ prize sales…boleh tahan jgk barang2 dia,tp sebelum duit aku melayang lagi,aku cepat2 cabut dari kedai tu…huhu,bkn tak cantak baju dia,tp tkt duit melayang pulak..hehe.

Kemudian camel mintak aku tlg belikan mcchicken foldover kat KFC??? Maner ader mcchiken foldover kat KFC,then aku belikan dia Meltz…punya laa lama tunggu dlm kfc tu,fuh mencabar betul menunggu kat situ, sambil2 tgk2 org seb puasa,seb baik aku dpt tahan…dlm ½ jam,Meltz camel siap….kemudian aku gi laa tunggu bas pulak..nie satu lagi cabarang bulan-bulan puasa..dh lah panas sambil2 tunggu bas,kemudian ader pulak minachi gi minum air depan aku…kurang ajar betul minachi nie…

Apabila sampai kat Unisel dlm pkl 6.30,aku,camel ng emy gi berbuka kat kedai makan sebelah kedai acheh…pergh,best giler minum air skyjuice…rasanya lebih nikmat dari Meltz camel…kih kih kih…

Kemudian mln tu pulak aku pegi umah emy,katanya nak burn beberapa cerita yg ada dlm laptop aku nie….hmm,so apa lagi, ‘ bakar’ laa cd dier tu…cete The Simpsons…best jgk cerita nie…hehe…Then tetiba perut aku memulas sambil2 tgh burn cerita…apa lagi,terpaksa laa tinggal laptop aku yg penuh dgn 1001 rahsia…nie part yg paling tak best sekali,bila kita tinggal laptop kat sape2…kita igt diaorg takkan bukak yg private2 last2 dibukak jgk…isk,tak sangka betul laa org cm nie,best friend pn sanggup bt cm nie,kasi bukak depan org yg tidak ingin dibukak..fuh,kecewa bangan aku bila difikirkan balik…skg apa yg aku nak bt ?

2 comments:

JaKaLL ThE OuTLaW said...

awat tak bgtau awal2 bro? gua ada software yang leh lock private folder..plak tu kalo org lain salah masukkan password sebanyak baper kali yang lu set, otomatik laptop lu tros lock..restart pun camtuh gak..huhuhu

ZuL said...

hohoh,bahaya tu....
takpe lah,jadikan pengajaran untuk kali ini...huhuhu