02 September 2007

Merdeka

Ari Rabu,30hb Ogos, ramai betul org yg balik/kuar gi KL sebab nak sambut Hari Merdeka 31 Ogos di dataran merdeka. Si elin sudah tepon aku samaada aku blh anta dia ke tak pada tghari tu.Sorry lah elin yek, aku masuk lab nak buat expirement untuk thesis aku.Lab aku siap pada pukul 3 petang….then aku call si elin,tgk2 dia sudah ada kat pekan BB dh…so tak pe lah,tak perlu aku hantar dier lagi. Then cadang2 aku igt nak gi umah camel nak pakai internet…tgk-tgk minah tu dh kuar awal lagi dgn boyfriend dier…hampes…aku sms tak balas, aku tepon angkat,tp takde suara…ampes punya kwn baik.Nama jek kawan baik,at least bg laa sms tgh dating kea pa ke,aku paham laa.Nie tak bt aku tertunggu jek.

So aku pn pergi laa fakulti guna internet kejap sambil2 nak tempah tiket untuk balik raya nanti.Aku balik


Kuala Lumpur LCCT (KUL) to Kota Bharu (KBR) P FARE
Sabtu, 06/10/2007 Flight AK6328 Depart Kuala Lumpur LCCT (KUL) at 20:20 and arrive in Kota Bharu (KBR) at 21:15
RETURN

Kota Bharu (KBR) to Kuala Lumpur LCCT (KUL) U FARE
Rabu, 17/10/2007 Flight AK6321 Depart Kota Bharu (KBR) at 08:40 and arrive in Kuala Lumpur LCCT (KUL) at 09:35


Total tambang pn best jgk price dia


Total price
267.98 MYR

After abis tempah tiket dan aku pn balik dlm pkl 6.OTW aku balik rumah sewa,skali tgk Selangor Bas bawak bdk2 UniHell kuar dari UniHell,penuh bas….Mmg penuh lah petang tu…

Pabila malam tu pulak,mmg sunyi sepi Unisel…Unisel ada jgk bt sambutan Hari Merdeka,tp takde org yg datang…haha padan dengan muka…Time VC sampai kat dewan,mmg boleh bilang dengan jari sape yang hadir….haha…padan dgn muka VC…mana taknya,ramai yg boikot VC baru nie..Pasal VC bru nie,nanti aku cerita lain kali…hehe

1 comment:

Anonymous said...

wuwuwuwuwuwu..palembang jgn lah marah.....wuwuwuwuuwuwuwuwu........