19 September 2007

Perkara Bt aku Tersenyum Panjang....haha

Pada 15/9,ari Sabtu, time aku on the way gi low yat nak beli pan-drive kat akak aku,tetiba si Camel nie anta sms kat aku,

Tanya aku samaada aku ada bt sembahyang hajat ke tak…

then aku ckp laa,aku tak bt pn sembahyang hajat….

Then dia bgtau laa satu khabar gembira bt aku..huhu..dia kata nyna kim salam n ada tanya pasal aku something…tp dia dh lupa pulak apa yg dia Tanya tu…huhu,cm ada can jek aku ng nyna nie…hihih…perasan pulak aku nie…

Lepas camel bagitau khabar nie,aper lagi,tersengih laa aku sorang2 dlm bas….keh keh keh…

Dh lama dh aku berhajat nak tepon nyna,tp esk punya esk sampai sekarang laa tak tepon2 lagi…. Maybe bila raya nanti kot bru aku tepon dier..bru surprised siket…kuang kuang kuang…nantikan penaliponlan aku yek nyna….hahaha

No comments: