19 September 2007

Minah Tu Nak Contact Aku Lagik...Demmit

17/9/2007

Pada suatu petang ari Isnin sewaktu aku nak pergi pasar malam kat kg,member aku, Ayu,bkn Ayu class aku,tp Ayu kwn sekolah aku,dia call Tanya samaada dia nak bg ke tak no phone aku kat ex-gf….

Then aku ckp tak payah,sbb aku dh buka buku baru dan dh tak nak dia contact aku lagi. Then aku Tanya lah ayu,nape dia nak no phone aku?then aku guest,apa lagi dia nak kawin laa…then aku ckp,

What the Hell,it’s not my business anymore.Even that bitch is married is not concern me anymore. Then kwn aku Tanya skali lagi,kira nak comfirm,then aku ckp comfirm aku tak nak kasi no phone aku kat perempuan tu…Demmit betul perempuan nie,dh tinggal aku tercengang2 masih nak berhubung ng aku lagi? Ada something laa tu,org n family dia tu mesti nak ada kepentingan klu masih nak contact…Jenis muka tak malu…igt aku nie tak prinsip mcn dia ke ?

Kemudian lepas tu aku agak bengang seharian jgk laa,sampai kemalam…igt nak gi umah bdk camel, nak borak2 ng dia..release sikit kebengangan aku nie..Lepas hbs sembahyang tarawikh,terus aku gerak umah dia….tunggu kat sejam,tp dlm msa sejam tu,elin temankn aku sambil2 kam dtg ambil…borak2 laa ng dier kejap…semua kuar..aha…

Then bila si camel nie dh balik dari SA,igt boleh borak2 ng dier…tp nak elakkan diri,ckp sakit perut…aih…dh tau dh ayat nak mengelak diri…tp takpe lah….hanya tuhan saje yg tahu betapa bengang n bingung aku mln tu…

1 comment:

Anonymous said...

bukan nak mengelak wahai sahabat ku...aku betul2 sakit perut kebelakangan ini.....mcm kena diarrhea bila dah sekali masok toilet...wuwuwuwu..apasat ko tak khabaq awal2....tak tau malu betoi budak tuh..huh..tak payah ko nak kasi apa2 pun.nak tau something tak?sebenarnya dia masih tak dapat lupakan ko tu.dats y..mesti dia tgh ada sedikit rasa kesal sebab tinggalkan ko...lupakan dia!u desrve someone much more better than her.