19 September 2007

SIte Visit Yang Kelam Kabut...hahaha

Ari nie pergi site visit…mmg best satu group dgn Farah,Eng ng Ichah…macam2 karenah…sorang perangai cm disaster,sorang lagi perangai nak cepat mengamuk…haha…

Pkl 10.30 tadi pn dh nak jadi disaster dh…dimana bas tak sampai2 lagi…aku dh call dh pakcik Akob tu…dia igt pkl 10.00am sbb En. KZ ckp kat dia pkl 10 pagi…then dia dtg lah kat hentian bas pkl 10pagi….then Pak Akob cm nk mrh jek,tp nak wat cm mna,aku dh ckp ng En. KZ pkl 10.30,dlm boring tu pn tulis pkl 10.30…Barua punya En. KZ,kena buang kerja dier nie.Budak2 nie dh bising dh cm cacing kepanasan.Sashi lah mulut paling kuat..hahaha…padan ng muka hang laa,sape suruh ambil subjek highway construction….nama lagi construction,tentu pegi site…klu takde construction,tentu lah construction atas katil jek minachi nie…

Finally bas pn sampai jgk…tp Ichah ng Farah naik bas n aku ng Eng naik bas…sbb Pak Akob tak tau jalan ke Ikram,tp yg aku peliknya ari tu,En. KZ kata Pak Akob nie tau jalan ke Ikram….isk isk isk..byk betul conspirasi nie…rsa nak tetak jek En. KZ lain kali..haha..

On the way pergi ikram tu,aku sms kat farah ng ichah nak Tanya test apa yg akan dibt…tp semua senyap jek,then aku sms lah pulak kat zulfadly sbb dia nie blh harap sikit,then farah ckp dh settle?apa maksud dh settle?dia tau ke test apa yg bt bila sampai kat ikram tu? Klu tak tau,ckp saje tak tau atau kalau en yazid tu kata dia akn tunjuk semua test,ckp lah sedemikian,jng ckp settle…tak menjawab soalan betul laa…bt keja pakai kaki…tak pakai otak

Setelah aku sampai kat ikram dengan Eng,bdk2 nie,Bala,Faizal n Farhan ada kat sana jgk…Jam menunjukan dh kat pkl 12.30.Then head lab tu ckp kta bt pkl 2 lah sbb bas lambat sampai. Bas lambat sampai pn sbb org yg tjk jalan(Farah) pergi masuk Fed highway,mmg laa jem,Eng bwk kete takde jem pn….dia org nie mmg saje laa nak melambatkan waktu.

Lepas tu apabila diaorg dh nak sampai kat Ikram dlm pkl 1.00 cm tu,diaorg kata nak pergi sembahyang kat masjid putrajaya…isk isk isk…satu lagi dia nak bt hal is farah nie. Masjid uniten tak boleh sembahyang ke cik farah oii…Surau kat ikram tak leh sembahyang ke ? diaorg nie saje jek nak kena marah. Lepas tu mula laa nak tarik muka masam laa…karang aku tarik mulut bru tau…Kita nie ada appoiment dgn org,bdkn appoiment dgn kambing…Klu lwt cm mna? Tp seb baik laa sempat pkl 2…itu pn lebih 2 @ 3 minit…haha..

Lepas tu,seb baik semua berjalan dengan lancar….then kitaorg balik dlm pkl 3.30…

Lepas nie dh tak nak lah bt kerja dgn org2 cm nie…ada info,simpan sorang diri,tak nak share nk kena tunggu ditanya bru nak jwb…lepas tu ckp laa kita pulak yg nak kena ‘follow up’ diaorg…kita pulak yg terhegeh2 cm kita nie takde kerja lain yg nak bt…lepas nie ada satu jek lagi,presentation…presentation nie kira ok laa sikit dari bt site visit…giler babas tul handle site visit cm nie….kwn class aku ckp,diaorg nie,handle site visit nie cm handle projek juta-juta….aku tergelak babas doh….mana taknya,agent aku atas bas kata si farah marah2…haha…marah cm rugi berjuta-juta ringgit jek…haha…

lagi best,group kitaorg kena cop as group EMO..tau kenapa ?

Sbb sorang cepat nak mengamuk bila bt kerja tak pn start tarik muker masam dan sorang lagi bt kerja last minit…seb baik laa tak jadi GROUP EMO DISASTER….

6 comments:

Anonymous said...

hahahhahahahah.....,memang sesi luahan perasaan lah kat sini.kuikuikuikuikuikuikui.ko buat aku gelak lah beb!!hahahhaha.2 tell u d truth dah tak thn lagi dah ngn si farah...waaahhhh..siap kutuk lagi si sashi tu...hahahahhahahahahhaha.anyway.live it up men!!banyak betul element dalam group korang ek.syabas!!!

ZuL said...

Mmg byk element,
Api,Angin,Tanah(ini aku) dan Kayu....kah kah kah

Anonymous said...

nasib....kalo ko marah2 gak ari tu gerenti ko dah jadi element api...takder nye tanah lagi..kukuikuikuikuikuikui

ZuL said...

tanah yg berapi lagi susah nak padam...huhu,klu api,cari air(pakwe dia) dh cukup dh..

tp rugi lah ko tak pegi ari tu....
si elyn pn cuak dok blkg...kih kih kih

Anonymous said...

naper lak panda tu cuak dok belakang?
hehehhehe...tulah..jepun menyerang di waktu yg salah.hampes!!!

ZuL said...

dia dengar sebijik apa yg diaorg mengater....si ichah blh tahan lagi..so farah tu...fuh,klu simbah i,makin marak apinya....