14 September 2009

Moniter

Selepas aku beli cpu baru tanya moniter baru, aku kemudian cadang nak beli moniter baru jugak. AKu nak beli moniter baru pn sebab ada beberapa game yang tak leh main disebabkan resolusi moniter yang terlampau besar. Entah berapa saiz resolusi game tuu..

So aku pn tanya kt forum2 ng survey kat website, rumusannya jumpa yang berkenan dihati...chewah. Moniter keluaran Dell, model St2310 23" Full HD Widescreen. Direkemen gak oleh tubu. Lepas aku search kt website tengok2 harga dia RM649 jikalau dibeli secara online laa. So aku pn try laa survey kt kota bharu nie,tengok kot2 ada ke model tersebut. Sayang sekali 1 kedai pn takde jual model tersebut. Jangankan model tuu, yang jual keluaran Dell pn takde...susah gak nak cari kt KB nih..kalau kt KL,aku rasa senang jek nak cari....

Click sinie untuk tengok spec moniter ------>ST2310 23 Full HD Widescreen


Moniter Kuno brand TaggView 17"

No comments: