17 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Sempena menjelangnya hari raya , ingin aku ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Jikalau ada tersilap bahasa atau terkasar bahasa sehingga menguris perasaan korang, ingin ku pohon 1000 kemaafan.

Ingin juga ku kirim kad raya, namun apakan daya, aku tidak ada alamat korang, so ini cara aku menghantar kad raya untuk tahun ini.

Seperti tahun lepas, aku ada menerima banyak kad2 raya,tapi tahun ini ada laa 1 @ 2 kad raya. Hehe... Apapn sila ambil kad raya masing2

Untuk Stingray, Erni and SickBoo


Dato K, Eiman & Barrucade

Sufikiaz, Hyuuga & Tewe


Bungek,Empithree, arisa

Hosmu,gunjack, Gadis

Hakita,nae, Dimensi

Yanie, Anisdelila, CK(Selamat Pengantin Baru)

Firdaus, Hyde, Cik D

Karen, Icece(congrats dapat baby baru), Inimachi

Intan,Jamie, Kak Ina

Lepak,Nad, Pak Ngah

Izan, Restinpeace,

Shafiq, Syazwan

7 comments:

|a|r|i|e|z|a| said...

oit oit apsal aku xdpt kad raya pun mcm diorg ni :(

ZuL said...

ko punya special case... sbb tu xde...

|a|r|i|e|z|a| said...

wah! hebat! :p aku punye pos pakai kertas! yey! heheheh muah muahh hahhaa

Anish said...

makaseh mod...santek kad raya

nazri.sensei said...

zaag..mana aku nye..haish..xpe2..sebagai hukuman,aku nak kad kahwin ko..wakakah..

ZuL said...

sape yg dpt kad kawen org tu mesti datang...xkira laa kt UK ke, sebelah umah aku ke atau kt mana2... klu tak datang gak aku akan make sure korang datang...datang tu datang ramai2,bawak 1 family bawak kawan2 semua skali

karengurlz said...

slmt hari raya tuk ko gak