18 January 2008

Ari Minggu ialah Ari yang Paling BEST

ari nie ari Jumaat..sedap tido sampai ke tghari,tp malangnya xleh nak tido smpi tghari sbb kena gi smayang jumaat laa,apa lg kn ? ari jumaat...tp apa pn,ari minggu ialah ari yg paling best..boleh berehat2 kt rumah..sape xsuka ng ari minggu...klu ari kerja,kena bangun awal laa..then nak gi keja mula laa sakit kepala nk mengadap traffic jem lg..

Semalam supervisor ajak gi makan free kat tegayung-aril-melor...biasa laa,contractor wat makan sempena dpt tender....lepas mkn tu,contractor kasi SUV X-trail kt supervisor aku...drive bwk balik....baru lagi tu...huhu...geram tul.kn best klu aku dpt drive kete baru tu...apa pn kasi kt org tua laa....kekek...

Then, 1st time aku masuk meeting.Meeting di JKR berkenaan mesyuarat kemajuan kerja-kerja projek pembinaan Jalan Tok Bok - Selising. Meeting start pkl 2.30 sampai pkl 4.00pm...lepas tu supervisor aku tanya balik apa yg berlaku dlm meeting tu...boleh laa tangkap sket2 coz ramai yg bcakap slow...aku pn x brapa nak dgr...mic ada,tp tak pakai..ampes tul...mesyuarat berlangsung dgn 2 sesi...sesi pertama dgn agensi-agensi lain seperti JKR Machang,Telekom,TNB,Air Kelantan etc...Sesi kedua pulak antara JKR Jalan Persekutuan dengan Kontaktor....lepas tu abis...

2 comments:

AYUB MOHAMED said...

ada x progress kerja pasal project ni...hihihihihihi

ZuL said...

aiks,sapo demo...xleh bagi sesuka hati progress kijo melainkan demo Ketua Audit Negara yang bernama Tan Sri Ambrin Buang... heheh