08 January 2008

Penat Seharian....

Fuh,penah sangat ari nie…bangun awal giler ari nie..pkl 6…biasanya pkl 6.45-7.00…tp ari nie special sket sbb nak anta ank saudara namer amalin gi sekolah.Aku kena anta amalin gi skolah sbb kak na gi Key Ell mln semalam..dia ada final paper…katanya,balik ari jumaat nie,xtau lg flight dier pkl berapa.

Lepas anta Amalin ke skolah,terus aku masuk office…1st time aku punch card awal.pkl 7.25PAGI.Tgk2 takde org lagi kat office…tup2 jumpa AyahKu-àSupervisor aku…dier lagi awal dari aku..igtkn aku yg paling awal…dia pn terkezut aku dtg awal ari nie..biasanya kat2 pkl 8 bru aku sampai office..hehe..

Sampai awal pn xde bt apa pn…tghari tu lak,gi umah Kak Sah-àStaff JKR… dier ada wat makan laksa/lakes sempena anak dier dpt sambung blaja kat UTP…. Time2 tgh mkn tu,tjumpa laa anak Kak Sah…cantik jgk…kekeke..tp dun’t know lah.

Then balik,nak try jalan baru…naek kete JKR …last2 sesat sampai masuk dlm pagar umah org…sakit perut semua dlm kete….mangkok hayun…main redah jalan kg..last2 masuk dlm umah org..kekek..

Sampai office dlm pkl 1.30..gi smayang jap…

Kat pkl 3.00pm,supervisor aku kasi aku satu buku baek punya..buku cm mna nak construct bridge start from the basic to finished bridge…puas hati aku study buku tu,sampai nak tepu kepala aku..haha…

Then balik dlm pkl 4.45-à balik mmg sharp semua org…dtg keja lewat jek ari2..hehe…

Esk pn sama jgk….penat cm ari nie kot

No comments: