16 January 2008

Hari Yang Malang

Ari nie malang sungguh laa bagi aku....semasa balik dari makan tengahari dgn supervisor aku(cm biasa laa,dia belanja)...tetiba kaki ku terseliuh...apa lg,jalan terhincut2 laa...tp seb baik laa xbengkak...klu bengkak....mmg teruk laa aku kali nie....

then mln nie,aku gi mengurut kaki yg terseliuh tu....pergh,rsa cm nak cabut kaki n bagi dia urut jek rasanya....dia urut pakai siku,lutut...terjahan dia mmg power...pergh...kesakitan tidak terperi laa...last2 tak leh tahan punya pasal,aku give laa...xnak aku mengurut lg...td dia kata ok tak?aku kata ok jek....biar laa sakit cm nie,janji xkena mengurut ng dier...biar laa sakit sket2 cm nie,janji tak bengkak...tp x leh nak mengadu sgt sbb ada awek cun....so biasa laa,kena laa bersifat lelaki sket...chewah....berlagak pulak dpn aweks...kekek

esk nie xtau laa cm mna..jalan tu masih sakit lg laa...insyallah mintak kurang laa sakit tu...

then on de way balik skali lg malang menimpa aku....adeh...terlanggar anak kambing...dh laa jalan gelap,lepas tu wiper tak berapa nak menjadi....then check2 apa yg rosak,no plate depan patah...seb baik laa on de way balik umah,ada kedai bt no plate masih bukak...so melayang lg laa Rm13...mmg malang tul laa ari nie..

No comments: