22 January 2008

Heppi biRthDay CameL

Ari nie birthday si Camel yg ke 25....kot...tahun nie aku dh 24....tp blm masuk 24 lg....hehe.Muda lg 25.Ari nie aku wat suprised kt dier,al-maklum lah birthday girl katakn...tp xde laa sampai ada mercun...apa yg aku bt?hehe...pkl 5 petang td,aku kall si camel(besday gurl)...lepas waktu keja..menyamar laa jd pegawai JKR,then dia dh cuak n sore dia pn bunyi cm bru bangun dari tido.aku suspek minah nie dh balik keja n terus terlingkup kt katil,tp dia bt pengakuan bahawasanya dia CUTI daa...xsehat agaknya.katanya sejak praktikal kulit dia makin itam laa,kena maki ng boss la,itu laa ini laa..then aku balas balik kt dia,apa guna company byr ko RM500,tentu laa utk kena mrh,betul tak? then dia setuju ng kata2 aku.hehe...aku nie dok relex jek kt JKR,sbb xde byr elaun apa pn praktikal.Then aku tanya lak pasal nYnA,dia ada sihat ke,then dia kata,dh x ambil peduli dh ng nYnA...xpe lah,aku xkisah.maybe xde jodoh kot,(perasan)...ahaks

Ari nie supervisor aku kasi aku assigment design drainage,sepertimana yg aku bt time Civil Works Project...aih,bt balik....td aku nak ajar bdk2 poli,aku sdiri pn kelam kabut n diaorg pn cm malas nak belajar sbb? sbb time diploma xperlu diajar hal2 cm tu...apa laa perangai org melayu cm nie...bosan tul perangai cm nie...isk...ilmu org nak kasi free xnk...

apa pn hepie bufday lah camel.hope u are in good shape n good luck in all what uv done...

No comments: