30 January 2008

Fight At Office...

huhu...ari nie ari yg agak menarik dan berperistiwe sebab, kat office td...kak ani ng kak sah bergaduh,tp xde la sampai tarik rambut ke.cuma bertegang leher sampai kak ani menghepas file2...

time kejadian tu berlaku,aku dok dlm bilik En. Darus..tgh repair komp..then terdengar DEBOOM!!!...Kuat jgk laa bunyinya...igt xnampak sgt apa yg berlaku kt luar sana so aku assume ada buku jatuh ke apa ke....huhu...apa lg,bt2 xtau jek lah..then bila aku gi bilik komp nak download driver utk komp En. Darus,then si Nadia(bdk praktikal skali ng aku) bgtau aku,kak ani mengamuk ng kak sah...fuh...bru ku tau apa sebab bunyi kuat kt luar td...ampes tul...xsempat menyaksikan detik2 yg bermakna...ada sorang pekerja kat situ...kejadian cm tu sudah tidak berlaku sejak tahun 1993 lg...huhu...esk cm mna,we wait n see..hehe

No comments: