02 January 2008

Tahun Baru

Hoh....Selamat Tahun baru kepada semua pengunjung blog aku....

lama gak x mengupdate blog aku..besa laa sibok sket ng keja. Menjelang tahun baru 2008,takde yg menarik sgt kt kelantan coz tiada sambutan tahun baru,takde bunga api,xde perayaan kira cm ari2 biasa.tp klu kt luar,siap ada sambutan bunga api lagi...itu yg nak tgk sebenarnya...tgk bunga api sahaja...hehe.

Pada 31 & 1/1/2008 aku sibuk tlg supervisor aku siapkan report perbelanjaan tahunan JKR.Penat dan pening jgk nak adjust perbelanjaan pembinaan,naiktaraf jalan di seluruh negeri Kelantan...hampir 30juta peruntukan diberikan kepada Negeri Kelantan.Perbelanjaan dlm 29Juta something that.cuma kurang RM100k cm tu jek..hohoho...

Arinie aku balek sorang jek, biasanya aku balik ng Ichah...sambil aku balik umah,lalu depan umah dier..so aku blh anta dier skali..tp ari nie dier OT a.k.a Over Time..time aku on de way balek,dia balas sms aku....

Ichah : I bru on the way blk.xtau la.tgu mak i kot.ntah..nape u dah blk blum ?
Aku : I on de way blk lh skg since u kta u lmbt blk lg.
Ichah : Xpe. ramai yg nak anta i blk ni.
Aku : Xpe lh klu cm 2...

then,the conversation stop there...part sms yg last skali tu bt aku terasa sket...Maybe dier igt, aku nak dier mengharap sgt pertolongan aku...tp xpe lah klu cm tu. Esk suruh 'org ramai' anta dier balek...Bkn apa,aku mmg ikhlas nak anta dier balek,sekadar teman on de way balek.Borak2 dlm kete wlaupn kejap jek,that's is enough for me. tp dh dier kata cm tu...xpe lah.ln x blk ng 'org ramai' laa

3 comments:

Anonymous said...

i nak balik, xde sape nak anta ahakss

ZuL said...

tp u jauh lak,nun disaner...

ieylah said...

sori zul..i tak maksud macam u pikirkan pun..maaf msg i membuatkan u terasa..i suka blk dgn u cz i bleh borak n bercerita dgn u..takpela sori sangat..u kawan i cz jika i susah u sudi bantu i.thanks n sorry..