07 April 2008

Kenapa 'Berperasaan' Yang Kurang Baik Hari Ini ?

tadi time tengok bola Man U vs. Boro,kenapa laa aku 'berperasaan' kurang baik... adakah risaukan kt sesorang?maybe ye,sebab sesorang tu dengar khabar masuk hospital balik....fikir-fikir balik,rasanya bukan yang tu. kemudian time rasa tengah risau-risau jek,pop-up laa Instant Yahoo Messenger,antara kawan baik aku.

Rupanya dia ada masalah,patut laa aku rasa risau semacam jek.Then aku baca apa yang dia tulis(bkn dengar sbb dlm YM mana ada org dengar tulisan,baca tulisan boleh laa) baru aku paham dan aku quite simpati laa dengan kawan baik aku nie. Sejak dulu lagi aku sudah perhatikan cara diaorang nie,tp aku hanya diamkan diri tak nak bagi suggestion takut jadi penyibuk atau macam-macam lagi laa,So it's better to leave them alone.Apa masalah dia,tak boleh cerita laa sebab aku nak cerita ini kenapa aku 'Berperasaan' Kurang Baik malam ini...

Sekarang aku sudah tahu kenapa aku 'Berperasaan" Kurang Baik....

P/S: "Kawan Baik" aku harap ko tabah menghadapi masalah dlm dunia nie dan ingai pepatah yang ko kata kat aku dlu 'Nipisnya lapisan antara Cinta dan Benci itu ialah senipis Kulit Bawang"

Bawang Putih a.k.a Aliya :-)

2 comments:

fjrow said...

penuh bermadah staement yg last tuh....

ZuL said...

bermadah dan bermakna dan ianya memberi peringatan kepada kita semua supaya kita lebih berhati-hati