08 April 2008

Unisel Cuba Merompak Duit Student

Sekali lagi unisel buat hal.Kali ini dia betul hendak rompak duit student. Sebelum ini aku check hutang aku hanya ada Rm2500 sahaja lagi.So esok aku bercadang hendak pergi bayar di bendahari.Tetiba semasa aku tengah mencari code kursus untuk LI tiba,terjumpa FINANCIAL statement aku. Memang terkejut gedabak aku tengok ada total outstanding balance.Sebanyak RM7801.00.Aku dh start neverse dah.Kemudian aku double-triple-"double-double" check rupanya memang jahanam Unisel ini. Dia tidak potong subjek yang telah dapat examtion. Ada 12 subjek yang aku dapat examtion.Total examtion dalam RM4+++.Memang bangang aku...

So lepas aku calculate after total yang hanya aku perlu bayar sekarang hanya RM1311. sahaja...Pergh...Memang byk giler diaorg nie nak rompak.Rm6490 dia nak rompak....SIAL betul UNISELL nie.Total yuran examtion ialah Rm6490. Tapi awal-awal aku masuk,diaorang suruh bayar 10% dari setiap subjek.So total semua examtion hanya Rm120.00 sahaja.

Demmit...seb baik aku check.Pagi esok aku akan bertolak ke keyell selama berapa hari pun aku tak tau.Nak pergi berperang dengan bendahari. Kawan-kawan aku pn sama jugak,ada yang sampai RM13,000.Lagi teruk dari aku.

2 comments:

fjrow said...

duit ako unisel hutang RM540!!!ko bayangkan kalo 5000 orang dia amik lebey RM100 seorang, da jadik RM500,000!!!sial punya admin unisel!!!ako repot tv3 lagi baru tau!!!

ZuL said...

hahaha.....asyik mengfowarard laa duit ko nanti...