25 May 2008

My Little Bride Remind Me Of Someone

Kali ini aku tengok movie My Little Bride. Best jugak laa cerita ini and I have something want to share with all the reader.Sewaktu aku tengok cerita My Little Bride, tengok pelakon wanita dia dengan beberapa reaksi wajah,ia mengingatkan aku kepada sesorang. Entah kenapa boleh dikaitkan dengan dia pulak. Aku pernah tengok raut wajah dia geram,marah,ketawa dan macam-macam lagi.Tapi aku tak penah tengok lagi raut wajah dia sedih,tapi aku hanya boleh membaca dar


Ini rauk wajah ketika dia geram dan kecewa sedikit

Ini lebih kurang wajah dia yg baru sahaja bangun dari tidor. Muka masam/hangit.Haha





Ini ialah salah satu cara senyuman yang dpt aku lihat dari wajahnya.







Aku takleh nak lupa wajah ini.Jarang orang yang buat raut wajah cam ini.Hehe. I will remember it forever




Inilah raut wajah yang aku tak sempat tatap.Maybe lebih kurang cam ini jikalau dia sedih/nangis. Dan aku harap aku tak dapat tengok wajah cam ini sbb aku tak nak dia bersedih.

5 comments:

Anonymous said...

wo..ehem..ehem.. haha

ZuL said...

argh,jiwangnya aku sejak akhir2 ini...

tewe said...

oit zaag ko ni tgh gersang ke ...ekekeke

ZuL said...

oit...bkn rasa gersang arr...rosak arr member aku sorang nie

Anonymous said...

saper kata ngko sejak akhir2 ni jer jiwang? aku tengok memang dari dulu pun ngko jiwang. nenonenonenoenoneoneoe