21 May 2008

Pagi-pagi Sudah Bengang Tengok Kelakuan User

Ari nie,sedap jek tido,tido 10 jam.Best.Agak lama tak tidur selama itu.Hehe...Tapi bila bangun,perasaan kira best,takde rasa nak marah2.

Kemudian mengadap laa laptop nak mengepost mp3 kat forum SP,then aku satu topik tu,topik berkenaan Tun Mahathir keluar Umno. Yang aku panasnya,dia buat tajuk sendiri. Dia express perasaan dia 'Yahoo bla bla bla'.Padahal tajuk pasal Tun Mahathir Keluar Umno.Then aku edit balik letak Tun Mahathir Keluar Umno, dan ckp tidak boleh ke buat tajuk elok2.

Xtually dh lama aku xmasuk section politik because politic satu section yang bahaya yg boleh memecahbelah antara sesama Melayu.

Aku tengok previus post si user yang bernama amrixxx banyak memberikan pendapat sendiri.Bukan berdasarkan bukti2. kalau cam nie,baik pergi kekedai kopi cakap pendapat sendiri puas2.kalau takde bukit speak as natural.Tak perlu nak cakap pendapat sendiri itu betul.Ada sekali pasal PKR nak buat projek mega khinzir/babi kat selangor. Tulis bukan main sedap tindakan PKR itu tepat/betul dengan projek itu.Sekali aku post pasal technology yang PKR nak bt kat selangor tu,sekali dengan bukit paper dari German, terus senyap dan aku rasa dh tak berbunyi topik itu.

Amrixx nie hanya pentingkan parti/kepentingan sendiri,bukan berjuang untuk rakyat.Aku malas nak bergaduh kat forum disebabkan si amrixx nie sekor. Aku post msg kat dia,sila ikut rules kat SP,kalau tak suka rules kat SP, buat forum sendiri dan bagi pendapat sendiri. Klu tak reti buat forum,ptt buat blog.tulis sepuas hati. Kalau dia xpuas jugak bermakna betul laa tu dia pergi forum-keforum untuk bergaduh pasal politik.Bukankah itu dinamakan mengapi-api2kan orang lain. Kata menyatakan pendapat,tapi posting cm nak mengapi2kan org. Yang mengepost tidak akan tahu samaada post dia mengapi-apikan orang atau tidak, sebab fikiran org nie lain-lain.Jangan ingat semua berfikiran sama.

P/S: Apa yang ptt aku bt ng mamat nie ?

No comments: