09 May 2008

My Sassy Girl

Hari ini aku tidur awal subuh sebab tengah berhantu main online game Galaxy .Sambil-sambil tunggu kumpul resource, aku tengok lah cerita My Sassy Girl,best jugak tengok cerita ini. Dia menceritakan seorang perempuan yang suka membuli sorang budak lelaki,garang,namun perempuan ini suka membuli sebab ia teringatkan ex-bf yg telah meninggal setahun yang lalu.Best jugak cerita ini. Tengokan cerita ini dan jalan cerita dia,kemudian aku teringat cerita aku dulu-dulu. Aku pn dulu selalu kena buli dengan budak nie,coz dia baru sahaja putus dengan 'boyfriend' sebab...tak leh bagitau kat public.Hehe...


Sewaktu dia baru putus,memang dia garang,aku yang menjadi mangsa sebab aku rasakan aku kwn yg boleh dikatakan quite rapat dengan dia. Selalu kena cubit,kadang-kadang siap ada bekas lebam lg.Dianya tangan pergh,memang seperti tulang besi urat dawai. Sebab itu orang panggil dia Mrs. Crabby Patty. Some of my classmate maybe know who i am talking with,but others maybe not. But I feel weird, i feel enjoy when she nip me. Maybe it has been long time nobody nip me since my ex-gf. Hehe. Honestly I like her very-very much,but not as a couple,but as a friend.She got plenty idea and when trying to tackle other women,she give me an idea. But it never works,maybe because I am lack of courage to confront wif women,maybe.Hehe

The point of watching My Sassy Girl it make me think again if i follow the path of that story(My Sassy Girl) does I end just like the story ? maybe yes or maybe no.Or I was to sensitive?Maybe yes,maybe no :-)

No comments: