04 December 2008

Ada Orang Nak Carikan aku.... ?

Kelmarin dulu aku dapat sms dari mak su aku...dlm sms tu,mengatakan orang itu hendak mencari isteri untuk aku. Siap ada criteria tuh... tak tahan las... criterianya, profesion cikgu, n anak kelantan. pergh,tak leh blah siap ada criteria... lepas tu aku balas balik sms tu, kata kat mak su aku ckp, orang tersebut ada kat.... tunggu diaorang balik laa,bru leh sms. kemudian mak su aku call. aku ingatkan maksu aku salah hantar sms,tp orang itu yang hantar sms kepada mak su aku. Mintak tolong carikan aku isteri...tak leh blah la..nak tercabut isi perut aku gelak...

lepas tu termenung kejap dalam office,apa hal laa nak sampai ada criteria sampai cam tu sekali. huh. ikut suka aku laa nak yang cam mana. nak yang jadi cikgu ke,tukang masak ke,haper ke. who's cares and by the way, im still not prepare to be somebody husband. not until 2010 or 2011. I still got plenty of work that i want to do. At least wait until i am age 26 coz now iam only 24... Beside that, iam not a good man... like to play@geli especially ng aju...hak hak hak...wat gossip lagi nih(aku xmo buang nama ko aju). Haha...

Kumpul duit,enjoy2,beli pc latest pc dulu ke,kerja sepenuh hati...tak mahu ada lagi lain-lain tanggungjawab. Not prepare nak tanggung anak orang lagik.

3 comments:

dayana said...

waa bagus la ade cita2
ni la baru btol2 bertanggungjwb
xmain redah je
caya la bro
moga ketemu jodoh baik2 ye ;)

nadzunix said...

uit .. salah penggunaan tatabahasa le .. ehehhe .. nak dibetulkan? sms BETUL ke 32728 ..

ZuL said...

hah?pengunaan tatabahasa? tak peduli dh tatabahasa dewan pustaka,janji paham.... n original posting... hehe