14 December 2008

Kereta Yang Aku Rasa Nak Beli

Tadi on the way balik kerja,terfikir pulak nak tukar kereta...Ternampak satu kereta yang buat jantung aku luruh...Kerete tu pergh,terasa jek aku nak beli,tp maybe 6 tahun akan datang kot bru aku boleh beli.

Tetiba aku terlintas kereta apa yang aku nak beli pada masa akan datang, iaitu :

Ini kereta yang aku tengok tadi..pergh,seksi ah...


kete nie aku beli pasal nak save minyak jek...nak gantikan kancil aku yg sedia ada...hehe..boleh menyelit dalam kesesakan pn boleh. Hehe...


Yang nie pulak,proton satria neo.Masa-masa 1st keluar aku memang target aku nak beli yang nie. Tp last2 terpaksa tukar kereta lain pasal org kata kereta proton banyak makan minyak..huh,tukar lah. Kereta neo nie memang nampak sporty...aku pn suka. Modeffied sket,kasi lowed ke.

Ini lak,kereta yang aku mimpi nak pakai. Tapi dalam mimpi pn tak terpakai. hahaha iaitu Aston Martin

No comments: